torsdag 6 september 2012

Förmiddagen

Det gick bra hos sjukgymnasten, hon är så bra, jag tycker väldigt mycket om henne och personkemin stämmer.
Men vi har lite olika åsikter om skor, hon tycker inte att converse är lämpade att gå i, jag tycker lite att det är huvudsaken man är snygg även om jag inser att hon har rätt.
Jag lovade henne att jag skulle bli duktigare på att använda handledsstöden och tänka på att stabilisera bålen och ha bra hållning och inga ytterlägen. Sen knäckte hon ut några låsningar och kollade igenom ryggen och så.
Som vanligt har jag mer ont än innan jag gick dit, men det är för att hon har tryckt på ryggkotorna för att lokalisera vilka kotor som ömmar mest.

När jag kom hem satte jag fart med lunchen, slog på stort och lagade en supergod tacopaj med sallad till.



Telma ligger och sover middag nu, i tid för en gångs skull. Om en timme ska vi åka och hämta Loke!

Inga kommentarer: