fredag 10 februari 2012

Vad tycker ni?

Okej, för att förklara lite.

Jag är just nu inne i en period med så mycket smärta och trötthet att jag har svårt att förlika mig med det. Ändå har jag ett mycket stort behov av att skriva om det, att skriva av mig, precis som jag gör om resten av livet.
MEN. Jag vet att det finns så många som bara himlar med ögonen och vill tycka att man är en hypokondriker, att man bara tycker synd om sig själv, att man tänker för mycket osv, osv.
Jag förstår att man tänker så.

Därför tänker jag att om jag lösenordsskyddar vissa inlägg, så liksom skonar jag er som inte bett om att få gnäll kastat rätt i ansiktet?
Det står inga hemligheter i inlägget, men jag skriver om saker som är känsliga för mig. Ändå skulle jag lätt ge ut lösenordet till i princip vem som helst, det är inte hemligheten i det hela det handlade om.

Vad tycker ni?

[poll id="3"]

 

9 kommentarer:

Maria sa...

Har du tänkt lämna ut lösenord till några få utvalda, får man be om att få läsa dem (hur då i så fall, jag läser gärna!) eller är det bara för din egen privata läsning i efterhand?

mumari.com sa...

Som jag skrev i inlägget, det är inga hemligheter jag har skrivit, mest trist gnäll, och jag kan ge lösenordet till praktiskt taget vem som helst som orkar läsa ;)
Mail är skickat til dig med lösen!

mumari.com sa...

Jag mailade dig Maria, men jag får bara mailet i retur! maila mig på info(snabela)mumari.com så jag får din rätta mailadress

git sa...

Vill man inte läsa om något skrollar man bara förbi, hur svårt kan det vara. Du eller någon annan kollar ju inte så att man läser varje ord mening i alla inlägg.

Skriv som du gör och vad du vill. varför krångla till det.

Petra sa...

Inte ska du behöva lösenordsskydda för läsarnas skull (för din skull i så fall) :-) Kramar

Louiloo sa...

Detta är ju din blogg om ditt liv. Just nu har du ont och allt är inte på topp jämt. Vi är ju flera som känt igen oss i dig. Jag tycker om att läsa om dig även om vissa dagar är sämre än andra men så är ju livet. För alla! Den som inte vill läsa behöver ju bara avfolka ner och hoppa över?
Kram på dig och jag hoppas att det vänder snart!

Eva H i Metbäcken sa...

Detta är DIN blogg, om DITT liv och då skriver du vad du vill i den! Om det sen är så att du bara skriver om hur kasst du mår - so what!!!
Den som vill läsa det, gör det. Den som inte gillar det, den läser det inte. Punkt slut! ;o)

Jag är lika "trist" jag med nuförtiden ju. Skriver mest om hur ont jag har, att jag mår pest och att livet är nattsvart - men ett o annat inlägg blir ju liiite mindre "tråkfyllt" iaf. Och detsamma ser man ju hos dig!

Stor o varm kram

Isabel sa...

Jag tycker att du ska skriva om dina krämpor utan att lösenordskydda.
Och anledningen till det är att det finns fler med överörlighet som faktiskt mår lite bättre av att veta att de inte är ensamma med sin smärta.

Skit i dem som himlar med ögonen. Det har säkert aldrig upplevt hur det är att ha konstant smärta.
Jag var själv hos läkaren i onsdags och fick konstaterat att jag har en inflamation i axeln. Nu grämer jag mig över att jag inte riktigt fick fram hur ont jag har då min smärt tröskel är ganska hög.
Jag fick värktabletter men känner inte så mycket skillnad.

Livet är inte alltid en dans på rosor. Så varför ska man inte skriva om motgångarna oxå.

Kram Isabel

Sofie sa...

Tycker du kan lösenordskydda vissa inlägg för din egen skull, de som är intresserade att läsa och ber om lösenord, brukar i regel inte vara de läsare som klagar! Så för att du ska slippa elaka kommentarer så tycker jag du ska lösenskydda. Men jag tycker inte du ska lösenskydda för nån annan anledning än den.