lördag 6 oktober 2012

En lördag

Barnen tyckte att det var roligt att åka på den där maskinmässan på Tierps Arena och jag tyckte att det var kul att träffa på lite bekanta man aldrig träffar annars nu för tiden.
Men det är så ledsamt, det var väl inte alls långt att gå runt och titta, men för mig känns det som om jag sprungit ett femmilsmaraton. Och jag skäms när jag går och haltar.
Värken är fan outhärdlig efteråt. Det är ett jävla skit. När vi kom hem sov jag på soffan med Telma i nästan två timmar. Huvudet blev piggare men jag vill bara fly från min kropp.
Dessutom är vänster handled och fingrar totalslut. Jag vet inte om det har blivit någon inflammation i handleden och till råga på allt hittar jag inte mina handledsstöd sen vi var på hotellet i Borlänge förra helgen.
Ändå vill jag fortsätta sticka. Kan inte sluta. Kan inte bara sitta rätt upp och ner i soffan och göra ingenting, då blir jag tokig i huvudet också.

Jag vill så gärna åka och bada varmt i en bubbelpool, men jag är för trött för att orka organisera ihop det med barnen och komma iväg.

Elda lite i spisen och försöka ha en fin hemmakväll istället.
Här är i alla fall lite bilder från dagen!













Inga kommentarer: