torsdag 24 oktober 2013

leksaker, leksaker

Torsdag alla redan.
Dagen igår gick i ett kör. Jag rensade bort leksaker från Telmas rum, två sopsäckar rensades bort, en fylld med mjukisdjur och en med random saker.
Fick jag bestämma skulle tio säckar kunna fyllas från Lokes och Telmas rum!

På eftermiddagen åkte jag med Telma till doktorn. Jag blev förvånad när INGET syntes i hennes öron, de var hur fina som helst och han kunde inte förklara varför hon hade ont.

På kvällen åkte jag och mannen och köpte två hyllor till barnens lekrum, såna där Trofast, från IKEA med backar i. Jag hittade på annons och de fanns nere i byn så det var ju perfekt.
Idag är tanken att jag ska fortsätta rensa. Ska bara skaffa mig lite superkrafter, kanske jag skulle ha struntat i Concertan idag?

Loke har så galet mycket småsaker, jag tycker att allt utom de stora fina traktorerna och legot kan tas bort, men mannen och Loke gaddar ihop sig mot mig och säger emot....

Eller så kunde man byta ut allt smålego mot EN STOR?
Mycket mer lättstädat!
 

Inga kommentarer: