torsdag 23 februari 2012

NU ska det bli bra

Hem ljuva hem! Jag är en riktig hemmagris jag. Jag önskar att jag tyckte att det var skönt att åka hemifrån, åtminstone när man får gå och titta i affärer och så, men nä... ytterst sällan.

Huvudsyftet med turen till stan var ju käkkirurgen igen, och det kan man ju faktiskt inte ens förvänta sig vara roligt. Men Telma tyckte att det var det. Det var "mys" i väntrummet enligt henne.



Ja, och sen åkte vi ju hiss också, mycket exotiskt.


Besöket hos kirurgen gick bra. Jag var duktig och satt stilla och så där. Man skulle inte ha så ont som jag har efter över en vecka. Det var en liten inflammation.
Stygnen plockades bort och en ny slags tuss sattes ner i den där visdomshålet, en tuss som innehåller kortison om jag inte minns fel.
Nu SKA det bli bättre.

Jag hoppas verkligen det.

Jag längtar tills den dagen då jag kan äta en hamburgare från Mc Donalds.

2 kommentarer:

mumari (@mumari) (@mumari) sa...

NU ska det bli bra http://t.co/xUm0OWjD

Petra sa...

LÅter som om du har haft de tufft.
Hoppas du kan äta en hamburgare snart.=)

Fin blogg.
Ja jag e oxå en hemma älskar ha ha. Trivs bäst hemma, bland mina saker. Tramsigt tycker många, men sån e jag.