torsdag 16 februari 2012

Överkörd

Idag är jag inte kaxig.

Känns som om jag blivit överkörd av tåget ungefär. Det var inte jätteskönt att behöva sova på rygg en hel natt, kinderna har förvandlats till hamsterkinder och är väldigt ömma så det gick inte att ligga på sidan.
Efter några värktabletter på morgonen så är det uthärdligt så länge jag inte rör på munnen i alla fall. Och jag ska visst inte böja mig ner för mycket för då börjar det blöda där visdomständerna satt igen.

Det får bli en så lugn dag som det kan idag.

I eftermiddag ska jag till vårdcentralen med Telma. Hon har varit extra grinig när hon är trött ett par dagar, så det är lika bra att kolla upp så hon inte har öroninflammation igen, särskilt som hon är snorig och hostig också.

Man får fokusera lite på det positiva. Som att jag ska dricka min första kopp kaffe på ett och ett halvt dygn och att jag har sytt en vetekatt som kan lindra alla andra krämpor som triggades igång av de där HELVETES JÄVLA VISDOMSTÄNDERNA.



Eller att det är himla underhållande att titta på Telma som har klätt på sig sin jacka upp och ned och har klänningen fastnad bak i blöjtejpen.

3 kommentarer:

mumari (@mumari) (@mumari) sa...

Överkörd http://t.co/qe1so8uZ

Malin sa...

Hoppas du ska få en relativt bra dag trots kratrarna du fått i munnen!!!!
Kram

Eva H i Metbäcken sa...

Ja men nu är de där HELVETES JÄVLA VISDOMSTÄNDERNA borta för gott, så nu kan det bara bli bättre!!! =)

Stor kram ♥