fredag 8 juni 2012

Klump

God morgon!
Jag och Bob har suttit och tittat på Bolibompa :)
Det var ett reportage från ett hunddagis och Bob ser på en gång när det är hundar på tv, så han satt med spetsade öron och tittade intresserad!

Idag ska jag till sjukhuset. Sista besöket på smärtrehab. Det är idag jag liksom ska få den slutgiltiga bedömningen av mig själv. De sa till mig sist att de sysslar inte med smärtlindring konkret, utan det är KBT.
Jag känner att jag inte är där. Inte än i alla fall. Jag vill ha konkret hjälp.
Så det känns så där inge vidare att åka dit, lite som att kanske åker raka vägen tillbaka till ruta ett eftersom husläkarna och sjukgymnasten trodde att jag skulle få konkret hjälp på smärtrehab.
Sjukgymnasten har skrivit en lista på vad hon tycker att jag behöver, och jag ska även själv försöka att åtminstone få en remiss till någon som kan titta ordentligt på mina värkande händer.
Men i det stora hela har jag bara en stor klump i magen över att åka dit.

Men det är inte förrän på eftermiddagen jag ska dit, så jag har halva dagen på mig att jobba bort den där klumpen i magen.


20120608-074520.jpg

Inga kommentarer: