måndag 2 juli 2012

Mörkt

Usch och fy fan vad jag bara vill skrika, grina och svära för jag är så inihelvete jävla trött på denna ständiga värk!
Jag är så trött på att inte ha kunnat sova ordentligt på jag minns inte hur länge. Ryggen blev inte ett dugg bättre av akupunktur, jag har fortfarande någon akut låsning eller vad fan det nu är som gör att jag får svårt att andas.
Och eftersom jag festade lite i lördags så är hela kroppen som ett enda stort blåmärke, men det ska jag inte gnälla över för det är självförvållat. Jag vet ju att jag får mer värk av alkohol.

Jag överväger att testa en kiropraktor. Men jag vet inte om det är värt det. Jag ska till sjukgymnasten igen på torsdag, jag kanske ska vänta tills dess. Är det liksom nån ide att ens göra nånting? När det aldrig blir bra?
Jag har slutat vänta på den dagen då jag vaknar upp och plötsligt är frisk.


20120702-092827.jpg

1 kommentar:

klara sa...

fy!!
Boka tid hos en kiropraktor eller naprapat! Absolut värt det! dom akuta låsningarna släpper direkt :)
Jag måste gå regelbundet för att slippa de ständiga rörliga beckenet som skapar låsningar uppåt i ryggen!