onsdag 1 augusti 2012

Om Stålmannen och att bli sinkad

God morgon värdelösa dag.
Sovit uruselt för jag har slut på värktabletter. Så när jag gått upp ringde jag ner till vårdcentralen och bad om receptförnyelse. När jag ändå pratade med en sköterska passade jag på att fråga om jag själv kunde göra något för att smärtan i armen och svullnaden skulle minska, men då tyckte dom att det var bättre att jag kom ner på ett läkarbesök.
Jag vill inte, jag skäms för att komma till en doktor med alla tusen fel på mig, samtidigt så vill jag ju att armen ska bli bättre så att jag kan måla klart!!

Så vid tvåtiden ska jag till läkaren. Före dess ska jag ta hand om ett bombnedslag i huset, för medan jag har målat har resten av hushållsgörat stått still och det ser ut som en knarkarkvart här.
Inte för att Stålmannen bryr sig så mycket...


20120801-090646.jpg
Den där muskulösa dräkten kom fram när jag rensade kläder i skrubben under trappan, Alfred hade den när han var liten!
Det som göms i snö.... ;)

1 kommentar:

Renathe sa...

Hoppas armen blir bättre snart! KRAM