tisdag 11 september 2012

Jävla rygg

Tjolaho! Här ligger jag på rygg på golvet med benen upp längs väggen och hoppas att något drastiskt ska hända i min rygg.
Jag har haft så himla extra ont i den senaste veckan och nu har jag börjat må som illa på grund av ryggen och huvudet orkar inte sitta upprätt på nacken. Det var inte alls någon höjdare att steka pannkakor till barnen och till vuxencrepes i det skicket. Jag som halvlåg och ålade runt över spisen. Jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till och det trycker över hela bröstkorgen.
Obehagligt. Jag hoppas det hjälper att pressa ryggraden mot golvet en stund.


20120911-212517.jpg

20120911-212528.jpg

2 kommentarer:

Frida - Militärmamman sa...

Fy vad läskigt när det sitter där uppe för det känns som att andningen påverkas då med! Hoppas du snart blir bättre.
Jag hade ju ryggskott för ett par veckor sedan... (gubbvarning ...eller tunga barn?)

Monica sa...

Krya på dig. Fy för dumma ryggar. Man skulle ha en extra rygg att byta med i garderoben. Är själv rätt trött på min rygg som bjuder på inflammation i muskelfästen, diskbråck och mjölksyra i musklerna och funderar på att sälja den till högstbjudande på internet. Hoppas du mår mycket bättre i morgon. <3