fredag 16 november 2012

Kraftlös

Det ska visst vara så här?
En utflykt och jag blir som förlamad av värk.
Och vilken stor utflykt sen då? En tur till tandläkaren typ tre mil bort.
När jag kom hem kom värken som sitter som en slags stramande smärtoverall smygande och anföll kroppen. Värken som ger benen sån mjölksyra att dom blir alldeles matta.
Det enda som lindrar något är att sitta eller ligga invirad i en filt och få bli varm.
En svart kurrande katt i knät bidrar också till lite lindring tror jag. Eller i alla fall mysfaktor.

Tänk om jag kunde komma på ett sätt att förebygga. Tänk om läkarna kunde?

1 kommentar:

Monica sa...

Alltid mysigt med en kisse som skänker kärlek och värme när man har det som värst. Din mjölksyra uppkommer nog för att du har tappat muskelmassa. Skickar en kram till dig från mig och min kisse. Det kan man aldrig få för lite av. Önskar en bättre dag i morgon <3