lördag 1 december 2012

Julklappat händerna...

....har jag gjort.

Jag har ju alltid ett sjå med att dölja att jag har olika hjälpmedel för händerna.
Ringarna föredrar jag ju framför plastringar som man får av arbetsterapeuten.
Handledsstöden är visserligen svarta, men med massor av kardborrespännen och knallblå kantband. Jag har alltid något form av överdrag på dem.
Stickat finns det massor att välja mellan, men det blir ju ganska varmt när man är inomhus.
Så för några dagar sedan köpte jag mig ett par "arm warmers" på etsy.com!
Lite festligare inför julen ;)



Jag gillar snörning och svart och rött! Tunna och superstretchiga var dem, jag hämtade ut dem idag. Väldigt snabb leverans måste jag säga!



Det blev ju inte de bästa fotona, jag skyller det på maken ;)

2 kommentarer:

Luxxie - Kreativt kaos sa...

Fantastiskt fina! Smart att dölja handledsskydden så, då måste det ju vara lättare att använda dom. Det var väldigt fint med snörningen också :)

Monica sa...

Superfina :) Du får skaffa ett par stickade med så värmer de extra bra :)