torsdag 18 juli 2013

Favoritserier

Jag är inte just någon tv-människa.
Det är ytterst få program jag följer på tv:n, oftast inga alls.
Däremot tittar jag på film innan jag somnar i sängen om kvällarna. Länge var Scrubs min och mannens favoritserie på dvd. Perfekt med många säsonger!
I ärlighetens namn blev vi nog mer eller mindre besatta!
Det gick ju så långt att jag skaffade mig en egen Rowdy ;)
Lätt stört?
Fast Scrubs var ju ev av de bästa tv-serierna genom tiderna! Jag har till och med testat "Drill and fork" :D

Nåja, nu är det Private Practice som går om kvällarna i dvd-spelaren. Inte lika mycket humor men oj vad jag fastnar i det!
Riktigt jobbigt både fysiskt och psykiskt att kolla på eftersom jag grinar så tårarna sprutar till var och vartannat avsnitt!
Än så länge har jag inte ens blivit färdig med säsong två, det är två skivor kvar på den så det börjar bli dags att beställa en till säsong!
Det är för övrigt samma som har gjort Private Practice som har gjort Greys Anatomy.

20130717-195814.jpg

Jag brukar beställa från cdon.com, och då brukar man få filmen redan dagen efter man beställt!
Jag såg att Rabattkalas.se har en rabattkod som ger gratis frakt just nu!
Näthandel när det är som bäst, och det går ofta att hitta rabattkoder många nätbutiker! Jag såg att Rabattkalas har samlat flera stycken olika bra rabatter till olika ställen!

Inga kommentarer: