torsdag 19 januari 2012

Fikabesök och samtal med sjukgymnasten

Jag fick trevligt besök av Malin och Billy på eftermiddagen. Telma blev först väldigt arg eftersom jag gav Billy hennes sjungande bok att leka med, men hon sansade sig ganska snart och satt bredvid Billy i soffan och lekte.
Telma är nog världens kramigaste unge, hon ska kramas hela tiden och sen försökte hon liksom lyfta över Billy till hennes famn, men hon orkade inte riktigt ^^









Det var välbehövligt med fikasällskap en stund, jag behöver rycka upp mig. Jag är så himla, himla trött hela tiden!
Jag pratade förresten med sjukgymnasten idag, och nämnde vad jag pratade med doktorn med i morse. Sjukgymnasten sa att eds var det första som slagit henne när hon träffade mig. Jag ska dit om en och en halv vecka och till dess skulle hon plocka fram de fakta och material hon hade om eds, men hon sa att det nu längre inte fanns någon specifik läkare i Uppsala som kunde ställa den diagnosen för att den var så komplicerad.
Hur kom det sig att ett namn på en sjukdom blev så viktig för mig nu?

2 kommentarer:

Sister Moonshine sa...

Du ska se att det ordnar sig nu när du kommit eds på spåret, så att du får veta det ena eller det andra i alla fall.

Eva H i Metbäcken sa...

Alltid lika trevligt med fikabesök! Synd att det är så långt mellan oss - annars hade även jag kikat förbi ju... =)