tisdag 27 mars 2012

Barnsligt

Eftermiddag. Jag har sovit som en liten griskulting på soffan bredvid Telma. Jag har jävligt svårt att ens erkänna att jag sover en stund på dagen. Jag har alltid resonerat som så att vuxna människor behöver inte sova middag som ett litet barn, det är bara tramserier.
Nu måste jag sova middag när Telma gör det, annars somnar jag klockan åtta på kvällen. Men jag känner mig fortfarande dum och skäms när jag gör det. Men bara att erkänna det är ett steg på vägen!

Men jag har inte bara latat mig, jag har varit ute med barnen också. Synd att det blåser så mycket idag!







Sandlådan. Som en central punkt. Det är där det händer.

Nu ska jag börja förbereda för maten, lax och potatis står det på menyn idag!

2 kommentarer:

Klara sa...

Ingen fara :) Titta på du och känns dig inte tvingar att kommentera även om det är trevligt:)

Sara, mamma till tre små troll sa...

Men du det är inga tramserier, måste man så måste man.