fredag 27 april 2012

Fredag

God morgon Fredag!
Håll tummarna för att min kamera kommer idag!

Även Rådjurs-Hanna förväntas komma idag, det blir trevligt :)
I eftermiddag ska jag till sjukgymnasten igen. Jag överväger att säga upp mig hos sjukgymnasten, jag skäms varje gång jag kommer dit eftersom jag alltid kommer med något nytt akut så att det där som ska bygga upp min kropp igen (vad det nu kan vara) aldrig kan påbörjas.
Jag liksom kommer med en kasse akuta krämpor som jag häller ut på hennes brits och så tar vi något och botar lite för stunden ungefär.

Jag hoppas också få svar på Lokes prover idag. Han är mycket mjukare i huden nu i alla fall, jag är noga att smörja, men "pricken" är kvar än.
Det känns lite otäckt att smörja Loke ibland, i synnerhet på armarna, han är så glappig och överrörlig i armbågarna att man liksom känner hur det glider runt och knakar där inne. Men han har inte ont utav det i alla fall.

Nu ska jag jaga rätt på Telma i pyjamas och storskor och klä på henne och sen ska jag försöka få lite ordning i köket!



- Posted using BlogPress from my iPad

Inga kommentarer: