torsdag 26 april 2012

Grått

Seg dag. Dålig dag. Det är som pay-back-time för igår när jag höll på ute och fixade och grejade med utemöblerna.
Tänk om jag alltid kommer att ha sån är värk? Tänk om det inte blir bättre?
Jag kommer aldrig att lära mig att ta det lugn för att inte få så ont i efterhand, när jag tycker mig ha energi så kör jag fullt ös, även om jag vet att det straffar sig efteråt. Deprimerande.

Telma har haft full fart idag i alla fall. Favorit är hej då-leken, hon klär på sig och tar en random väska och vinkar hej då till mig :)



Jag har i alla fall hunnit med att handla innan mannen åkte, så barnen var kvar hemma med honom. Ett litet lyx att få gå på Ica alldeles själv!
Jag hittade frukostskålar för tio kronor styck på affären, jag köpte fyra och åkte hem och ångrade att jag inte köpte fler!



Nu har lugnet lagt sig, barnen sitter och tittar på "drömmarnas trädgård". Telma älskar det barnprogrammet!


Det brukar vara lagom att hon somnar och sover middag till det.



- Posted using BlogPress from my iPad

Inga kommentarer: