söndag 1 april 2012

Inte värt det

Uppe med Tuppen och Telma som vanligt.
Igår drack jag lite alkohol, något jag ytterst sällan gör. Några cider i sällskap med mannen och senare kom en granne och ett par kompisar till han över.
Trevligt, men dagen efter blir jag påmind om varför jag nästan aldrig dricker något nu för tiden. Inte för att jag blir bakfull, jag drack inte ens så mycket att det vore tekniskt möjligt att bli det. Däremot får jag alltid så satans ont i hela kroppen dagen efter.
Jag dör ihjäl mig.
Som en för tight overall av smärta som stramar åt helt galet hårt om hela kroppen. Olidligt. Just nu vill jag bara amputera allt nedanför huvudet.

Tur att jag har lilla solstrålen vaken som skrattar och dansar till Musses Clubhus!




- Posted using BlogPress from my iPad

Inga kommentarer: