måndag 16 april 2012

Jävla måndag

Ja men helvete! Vad ska jag göra?!

Jag har sovit typ blickstilla med svanken böjd som en banan för jag kan inte slappna av och räta ut den. Jag hade ju tänkt att två citodon och en natts sömn absolut skulle göra att ryggen slappnade av och sen blev okej tills idag.
Hell no.
Undrar om någon kan rätta till det här med en slags knäck?
Jag känner ju att det inte sitter i musklerna, det sitter mitt i den ena foglossningsknölen i svanken.

Jag har inte tid med detta, Telma ska till BVC i eftermiddag, i morgon ska jag till röntgen, på onsdag ska jag till klinisk genetik och utreda mina klena gener och få fastställt om det verkligen är ehlers danlos syndrom jag har eller om jag bara är överkänslig.

Nu ska jag hänga på låset och ringa sjukgymnasten, hoppas på att hon har tid att göra något slags jujutsubrak på min rygg så att allt släpper.




- Posted using BlogPress from my iPad

Inga kommentarer: