tisdag 17 april 2012

Röntgen

God morgon tisdag!
Telma är superförkyld igen, hon har hostat hela natten och snorar.
Det går liksom bara runt runt.

Men det kan inte hjälpas, hon får haka på mig ändå idag och i morgon.
Idag ska jag först lämna in mannens bil på verkstad, sedan ska jag till sjukhuset och röntga axlar och höfter.
Jag får skjuts hem sedan av en snäll kompis som också hjälper till att se efter barnen i väntrummet medan jag röntgas.

Jag har inga förväntningar om att det kommer synas något alls på röntgenbilderna, men husläkaren hoppas på det, för det kan vara lättare att åtgärda något som syns än bara överrörlighet.

Det är inte förrän efter lunch jag ska dit så först ska jag fixa med lunch och sånt hemma!




- Posted using BlogPress from my iPad

1 kommentar:

Frida - Militärmamman sa...

Stackars dig, människa! Hoppas de såg nåt spännande på plåtarna så att de snart kan fixa till dig! Stor kram!