tisdag 17 april 2012

Somnar

Go kväll.
Först tog tiden slut och sen tog orken slut så det blev lite blogga av idag!
Jag har i alla fall lämnat in bilen på verkstad som jag skulle och jag har varit på röntgen.
Det gick ju inte riktigt så snabbt som jag hade trott, det skulle visst knäppas röntgenbilder i alla möjliga och omöjliga vinklar av axlarna och höfterna.
Men röntgenpersonalen tyckte att det var roligt att få ta hand om en ung och rörlig patient i alla fall.






Ikväll var mannen tidigt hemma från jobbet så vi passade på att åka oh handla tillsammans.
Nu håller jag på att somna medan jag skriver och min kropp håller å att dö ihjäl sig, jag kommer att vara bra stel i morgon bitti när jag ska till läkaren på klinisk genetik!

- Posted using BlogPress from my iPad

1 kommentar:

Ewa (mamma till 6 döttrar) sa...

Usch det låter inget vidare <3
Var rädd om dig nu och sov gott

Kram