onsdag 18 april 2012

Mot laboratoriet!

God morgon.
Två hostiga barn i sängen hela natten och jag kände mig inte direkt utvilad när larmet gick 05:45.

Jag är faktiskt ganska nervös inför läkarbesöket idag.
Läkaren kanske inte håller med om att jag har eds, och avfärdar det. Då är jag tillbaka på ruta ett igen och får ingen eller dålig hjälp med smärtlindring.
Det är ju inte så att jag blir som frisk bara för att en bunt sjukdomar utesluts, jag mår som jag mår likförbannat, därför har jag gärna ett namn på mina krämpor.
Kanske det finns en liten läkarhandbok om hur man lindar då i alla fall?

Just exakt idag vet jag ju själv att jag inte uppfyller alla kriterier, jag kan omöjligt böja ryggen så mycket att jag kan nudda golvet med händerna utan att böja benen. Det har jag alldeles för ont i ryggen för!



Nu är kaffet urdrucket! Shave a leg! Dags att klä ut sig till människa så jag är färdig när min snälla bekant kommer och hämtar upp mig och barnen!

- Posted using BlogPress from my iPad

2 kommentarer:

Eva H i Metbäcken sa...

Lycka till idag nu!
Håller tummen hårt för att diagnosen står "fast", även fastän det inte är så kul egentligen. Man vill ju vara frisk!

Kram

Hondjur sa...

Lycka till Mu! Allt kommer säkert gå skitabra!
Kram!