tisdag 15 maj 2012

Dagens i-lands?

Jag har inte sovit särskilt bra inatt.
Var gör normalt folk av sina armar när dom sover??
Ligger jag på sida och har armen som hamnar närmast sängen jäms med kroppen, då pressas axeln delvis ur led efter ett tag. Inte skönt.
Så därför lägger jag armen rakt uppåt, huvudet ligger på axeln och stretchar ut armhålan som hamnar mot lakanet. Så sover jag oftast, men det gör himla ont det med och armen som sträcks blir lealös.
Och på rygg kan jag bara ligga en kort stund, annars vore ju det optimalt för då behövde ju inte armarna bry sig.
Det är nu jag börjar tro igen att en hängmatta skulle vara skönt att sova i. En inomhushängmatta. Varför vet jag inte, det är nog bara en fix ide.
Annars vore kanske en sån där kramig tröja optimalt, en tvångströja. Snacka om att ha kontroll över armarna!

Dagens i-lands va?

Tisdag idag. Alfred är förkyld och hemma från skolan. Vi får se hur denna dagen artar sig!



- Posted using BlogPress from my iPad

Inga kommentarer: