fredag 11 maj 2012

Fredag, run Forrest!

God morgon!
Vilket konstigt väder det är. Igår kväll hällregnade det och blåste, idag är det uppehåll men disigt och jättevarmt i luften!
Jag ska åka in till stan efter lunch, till arbetsterapeuten. Jag funderade först på att ta bussen, ganska skönt att slippa tänka på parkering och så inne i stan och arbetsterapeuten håller till precis vid stationen.
Men det blir fan nästan dubbelt så dyrt att åka buss som bil! Ska det vara så? Jag tycker att det liksom uppmanas att man ska ställa bilen och åka kollektivt, men då borde det ju löna sig att göra det också.
90 kronor kostar en enkel resa till stan, det kommer jag ju praktiskt taget fram och tillbaka på med bilen.

Apropå arbetsterapeuten så är det som ett litet skräckbesök för mig, jag är livrädd för såna där stöd som kroppen kan behöva, olika bandagegrejer och sånt.
Jag tänker Forrest Gump.
-Run Forrest! Ruuuuun!!



- Posted using BlogPress from my iPad

Inga kommentarer: