söndag 6 maj 2012

Om hur stark jag är och Telmas dockvagn

Jag ligger.
Faaaaaaaan!!!!

Nej, nu ljuger jag lite, jag typ står för att det gör för ont i ryggen för att ligga. Jag hatar det här! Jag älskar energi och jag är fan råstark när jag ska göra något!
Hur ska jag då kunna hitta en medelväg i det jag gör, att bara ta i precis så där mycket som är bra och sluta i tid innan jag liksom pajar helt?
Jag blir så stressad när jag gör något för att jag vill hinna med så mycket det bara går innan jag får för ont.
Och jag är inte ens färdig i ungarnas rum! Det ska ju målas när Telma somnat för kvällen!
Ett jävla frustrerande skit är precis vad det är.

Från det ena till det andra, apropå dockvagnar. En stund efter jag publicerat inlägget om dockvagnar till Telma kom det upp en ny annons med TELMAS DOCKVAGN!
En röd, från slutet av 70-talet. En sittvagn som jag helst ville ha till Telma eftersom hon är så kort och liggdockvagnar ser så höga ut!
Jag ringde direkt, vagnen är ungefär trehundra mil bort så jag har övertalat säljaren att skicka den om jag står för frakt och emballage!
Det gör jag så gärna!
175:- kostade vagnen!



- Posted using BlogPress from my iPad

2 kommentarer:

Luxxie sa...

Usch, fy vad jobbigt du har. Hemskt att du ska behöva ha det sådär, med värk hela tiden. Hoppas att du snart kan få smärtlindring som hjälper.

Vagnen var superfin! Vi hade en liknande hos mormor och morfar när vi var små, så himla fina!

Annki sa...

Underbar vagn, jag älskar de där gamla vagnar funderar på att köpa en äldre dockvagn till Lilly oxå nu när hon äntligen leker med dockor =)
Själv hade vi en vagn får -59 till henne när hon var lite och jag älskade den!!!

Lider med dej och din värk......Kram!