tisdag 8 maj 2012

Tisdag

Morgonstund har guld i mun(d?)!
Ännu en strålande fin morgon, men i morgon ska det bli regn och enligt vädret ska det hålla i sig ett tag.

Idag ska jag till husläkaren igen och känna mig dum. Tjata lite igen om att han ska komma på något som kan smärtlindra till vardags. Gå där ifrån och åter igen få försöka acceptera att inget finns att göra. Att jag måste vänja mig vid värken.
Det är nog så det kommer att bli.

Nu är det dags för morgonkaffe, och det är visst inte bara jag som har de rutinerna i Mumaribo!






- Posted using BlogPress from my iPad

1 kommentar:

Hondjur sa...

Lycka till Mu!
Är i alla fall skönt att se att ni får i er kaffet, du och Telma.. Morgonen går så mycket bättre då :)

(Btw fick jag upp en ny design... dock inte alls som jag ville ha den.. men still :))