måndag 28 maj 2012

Se till att fixa det då!!

Till och från så blir jag så förbannad och frustrerad över min kropp.
Och på "dom".

Liksom, nu får det fanimej vara nog! Nu får dom fixa det här! Mina fingrar funkar så dåligt, nu får dom faktiskt ta och lyssna och göra nånting åt det?
Nu jävlar ska jag drämma näven i bordet och säga åt dom, fingrarna, axeln, höfterna, ryggen, GÖR NÅGOT!!!

Vilka dom??
Vad ska dom göra??
-Jag vet inte?

Det gör nog inte "dom" heller...

Det är lite tråkigt tycker jag.

Jag bar en lite för tung hink med vatten igår, jag kände hur armen liksom blev en halvmeter längre och det gjorde skrikigt jävla ont. Nu skimrar axeln vackert i blått under solbrännan.
Därför tänkte jag låta den få vila idag, men jag blir så rastlös, jag ska virka lite, jag ska gem mig fasen på att jag ska virka lite och mina händer har bara till att lyda.
Så det så.



20120528-193618.jpg

Inga kommentarer: