tisdag 19 juni 2012

Att gå bananas med glimanter

Det var ju otroligt skojigt att pyssla med pärlor och strass!!
Det kanske nästan gick till överstyr och tre av fem ringar är nu våldsamt pyntade!
Så pass pyntade att jag faktiskt får lov att göra tre stycken nya ringar utan dekoration att ha när man kanske inte vill vara hur prålig som helst och glittra i glimanter.
Men jag har kommit ganska långt ifrån landstingsmodellen i hudfärgad plast nu i alla fall!


20120619-210109.jpg

20120619-210121.jpg

20120619-210132.jpg

3 kommentarer:

Sandra sa...

Du är så duktig så, jätte fina!

Malin sa...

Men allvarligt! Skitsnyggt! Du har inspirerat mej...så nu får vi väl se om jag kan knåpa ihop några som jag trivs med! :-) kram

mumari.com sa...

Åh vad roligt! Visste jag hur dina fingrar såg ut skulle jag kunna hjälpa dig, men det blir svårt när det inte bara är en ringstorlek!
Kram