torsdag 5 juli 2012

Iväg

God morgon!
Uppe med tuppen för att hinna dricka morgonkaffe och klä ut mig till människa. Strax ska jag åka till husläkaren och se vad han säger om min ryggkota.
Det är så drygt, jag skäms liksom för att komma till doktorn med min kropp. För att har man den sjukdomen jag har så får man bara ära sig att bita ihop och det gör jag för det mesta. Jag känner ju igen alla tusen olika typer av smärtor, men jag har aldrig känt detta i ryggen. Jag ska även passa på att be doktorn ta en titt på min lilltå som jag slog sönder totalt i påskas. Den värker fortfarande satan och är röd och svullen. Oavsett jag bröt den eller inte borde den väl ha läkt?
Ibland inbillar jag mig att lilltån kan ställa till ett större elände än vad man tror eftersom den gör att jag går snett på foten och då blir ju i längden ryggen påverkad.

En tallrik fil nu och sen iväg!


20120705-080929.jpg

1 kommentar:

Monica sa...

Det tråkiga med EDS är just att brott på ben läker dåligt och många gånger inte alls. Förhoppningsvis har du bara inflammation i tåleden. Lycka till!