måndag 24 september 2012

Gnäll

Jo, det kommer lite gnäll nu.
Fy helvete - fy helvete - fy helvete vilken värk jag har! Strålar, gnolar, gnager, ilar. Jag blir tokig. Den där stramande smärtoverallen som kommer då och då och smiter åt stenhårt om hela kroppen. Det går inte att få bort den.
Och ryggen, foglossningen från hell. Beror det på att vi fick gå en bit på stan och leta efter iPhonereparatören eller på att doktorn undersökte min onda kota i övre ryggen? Jag vet inte.
Men jag vill bara krypa ur min egen kropp.

Och angående min onda ryggkota i bröstryggen så tyckte doktorn att det inte var som det borde när smärtan var så specifikt koncentrerad till en kota. Men han trodde inte att det var diskbråck, det var väldigt ovanligt i bröstryggen (fast jag har å andra sidan en genetisk sjukdom som klassas som väldigt ovanlig så?).
Men blir det inte bättre inom ett par veckor måste man undersöka mer.

Just nu har jag så ont så jag lite skiter i vilket.

Inga kommentarer: