söndag 14 oktober 2012

Kom och ta mig då

Söndag, trött dag.
Vi for till Valbo en stund idag, lunchade på Mc Donalds och sen Ikea.
En fuskfårskinnsfäll till korgfåtöljen och några frukostskålar köpte jag.



Jag blir så deprimerad, halva Ikea orkade jag gå, tack vare kundvagnen. Tio steg efter att jag ställt tillbaka den i kundvagnsskjulet hoppade något väldigt fel i höften och benet ville inte riktigt bära längre.
Jag måste försöka tänka positivt och rycka upp mig, men ibland så känns det som om jag bara vill lägga mig platt och ge upp, liksom kom och ta mig då jävla Ehlers-Danlos syndrom, för jag orkar inte kämpa längre!
Men jo, det är klart att jag orkar, jag har inte så mycket att välja på, men det är ledsamt när man inte längre ser fram emot saker som var roligt för ett år sedan.

3 kommentarer:

Eva H i Metbäcken sa...

Jag förstår dig... =/
Kram ♥

Monica sa...

<3

Johanna sa...

Hej. Läser din blogg från o till och vilket skit du råkat ut för, har inte hört talas om sjd innan men den verkar vara allt annat än snäll. Men jag måste säja att du är duktig på att finna lösningar på mycket, bla de skydden du gör för din fingrar och handleder! Ha det gott och kämpa vidare.