tisdag 23 oktober 2012

Pust

Go kvällens.
Eftermiddagen har gått i ett kör. Vanligtvis har jag mest energi på förmiddagar och brukar. Ta hand om disk och annat husligt då, men nu har vi ju spenderat dagen på sjukhuset med Alfred så jag kom hem till härlig disk och glada dammråttor som viftade på svansarna.
Värken i kroppen är som övermäktig och det strålar och ilar överallt. Jag får som mjölksyra så fort jag lyfter armarna över huvudet, det känns obehagligt.

Annars trillar kallelser in på löpande band. Bettfysiologen ringde och gav mig tre besökstider framöver och talade om att jag ska få ut en bettskena på sjukvårdstaxa. Tjiho liksom, kan man vänja sig vid att ha något sånt i munnen?
I morgon ska jag till ortopeden, jag vet inte riktigt vad jag ska göra där mer än att det handlar om eventuell ryggkorsett och lite sånt som ska hjälpa till att hålla ihop mig. Kanske vore fint att få ut sådant till Halloween så kan jag klä ut mig till Robocop eller nåt! ;)

Nu ska jag natta små barn och sen bara ta det lugnt!




Inga kommentarer: