måndag 12 november 2012

Det går bra nu

Jag tog mod till mig och ringde tandläkaren om min spruckna tand. Jag fick en tid på fredag eftermiddag. Perfekt! Typ tre dagar före barnbidrag, hej och hå, me like.
Jag hörde mig för bland andra som har EDS, skrämmande nog berättade den ena efter den andra om hur deras tänder bara spricker sönder.
Jag vet att tänderna påverkas en del av eds, eftersom man har bindväv överallt, men inte trodde jag att det bara skulle krascha sönder. Jag hoppas att min tandspricka bara är en ren tillfällighet och inte början på något.

Den här härliga dagen fortsatte sen med att mannen kom hem från jobbet, misstänkt magsjuk. Så nu ligger han nerbäddad på soffan och mår dåligt.
I bästa fall så är det inget smittsamt.

Man ska veta att man lever liksom!

Inga kommentarer: