torsdag 20 december 2012

Förgylla

Hej Bloggen! Vart tar tiden vägen?
Det är oftast fullt upp just på förmiddagarna och så även idag.
Jag pratade med min läkare imorse, hon hade fått svar från röntgen av höfterna. Det visade så klart ingenting. Jag hade inte trott det men det är likförbannat så frustrerande för jag är så trött på att det hoppar runt i höftleden och gör så jävla ont!
Doktorn sa att troligast så är det så att höfterna subluxerar eller vad det nu heter, det går lite ur led och då gör det ont och låter illa. FÖR VARJE STEG JAG TAR. Om det hade räckt med vartannat kanske så hade jag bara hälften så ont?

Ont eller inte, idag måste jag ta mig iväg och julhandla lite, det fårfu kamed barnvagnen i högsta hugg som rollator.

Bob har förresten gjort sitt bästa för att förgylla dagen:



...typiskt hundar liksom.

Inga kommentarer: