söndag 30 december 2012

H.A.P.P.Y D.A.Y

God morgon.
Sovmorgon till halv tio, vart är världen på väg?
Igår låg jag på soffan nästan hela dagen, värken var outhärdlig. Jag fick också en tens-apparat av sjukgymnasten i fredags som jag testade. Lindrade lite för stunden.
Samtidigt bestämde jag mig för att skicka den där jävla kryckan åt tjottahejti, jag kan fortsätta halta mig fram, tänkte jag.

I morse när jag gick upp var jag på lite morgondåligt humör och raskade på mina steg och klampade ilsket.
Det krasade till inne i ljumsken och nu kan jag inte gå, inte ens med envishet genom att bita ihop.
Fan, som ett litet hån.
Fram med kryckan. Nu har jag inget val.

Depp.
Och utanför smälter snön, det är smutsigt och grått och glansis på gårdsplanen.
Happy day.

H.A.P.P.Y D.A.Y

Inga kommentarer: