fredag 11 januari 2013

:P

Det har varit en riktig skitdag idag.
Efter lunch fick jag så ont i magen att jag inte orkade göra annat än ligga ner på soffan, alldeles matt i kroppen. Huvudvärk på det och en höft som smärtar mer än vanligt.

Mot kvällningen avtog magknipet och jag kunde äta middag.
Men höften värker och strålar vansinnigt mycket så jag har hållit på att dö av tristess i soffan.
Jag tog fram min mormorsrutevirkning, men fan, det funkar inte, jävla skitfingrar å göra ont!!

Hoppas på en bättre dag i morgon.

2 kommentarer:

lena sa...

Men snälla du, vad jag tycker synd om dig med din ledvärk! finnns det ingen medicin som du kan få mot det så det hjälper hyggligt ivarjefall .

//jag som bor i heby...

mumari.com sa...

@lena, det verkar vara svårt att hitta värkmedicin, ipren/voltaren/diklfenak tål inte magen, tramadol/tradolan blir jag knäpp av, citodon blir jag imun mot... Man blir lite less men man får lära sig att bita ihop så gott det går :P