lördag 27 april 2013

Träffa annat löst folk

Lördag.
Jag har sovit extremdåligt inatt.
Jag somnade till men vaknade av att jag lyckats lägga överkroppen på sida åt ena hållet och ena benet på sida åt andra hållet och som fastnat så.
Trött som bara den så jag slumrade till hela tiden och vaknade om vartannat av att jag skrek ajajaj i sömnen.

Igår virkade jag för fullt. Smorde in tummarna med voltaren och bet ihop. En liten småbarnssjal blev färdig och jag har börjat på världens häftigaste döskallesjal till mig själv!



Jag trodde att smärtan i tumlederna var tillfällig och övergående när den kom, men det verkar inte så, det gnager och bränner något fruktansvärt i dem så fort jag gör något.
Men eftersom det inte verkar bli bättre ens med vila är det bäst att försöka bita ihop.

Idag ska jag försöka ta mig in till stan och träffa "lite annat löst folk" :D
Dvs andra människor med EDS ;)

2 kommentarer:

Lisa sa...

Åh e det den på kungen o majkis sida? Asfin ju!! Ha en jättefin dag, kram

mumari.com sa...

@Lisa, jajemen det är det! Hade själv funderingar om att få ihop ett eget mönster, men nu behövdes inte det :)