torsdag 18 juli 2013

Torsdag

Så konstigt det kändes att vara helt barnledig igår!
Min mamma hämtade upp barnen och tog dem med till Barnens Bruk i Lövsta.
Så medan de lekte och klappade låtsashästar som såg ut som riktiga rantade jag rastlöst runt här hemma.


20130718-074906.jpg
Jag är inte bra på att vara ensam.

Idag ska jag ner till vårdcentralen och träffa lite olika människor som det verkar.
Sjukgymnasten är en av dem. Jag hoppas att hon kan ta sig en titt på min rygg, att hon hittar något som hon kan knaka rätt.
I ett par veckor har något känns riktigt fel och ont i ryggen och det vill inte ge sig. Jag försökte till och med hänga knäveck på gungställningen för ett tag sedan, för jag tänkte att jag kunde hänga ut ryggen. Men jag fick ge upp innan jag ens börjat hänga knäveck för jag kände att risken fanns att inte bara ryggen hängdes ut utan även höftlederna, och de har jag gärna kvar på sin plats.

Dags att klä ut sig till människa!

Inga kommentarer: