lördag 14 september 2013

Lördag

Det har varit två jobbiga dagar och jag har nätt och jämt tagit mig framåt.
Igår var vi ju till vårdcentralen med Loke och tog blodprov. Jag hade emlat honom i armvecken innan, men det verkade inte ha tagit mycket, han tyckte det gjorde jätteont ändå när dom stack men bet ihop ändå.
Provsvaren fick vi på eftermiddagen och allt var normalt.
Så vi smörjer såret han har och hoppas att det inte kommer tillbaka.

Idag ska vi på kräftskiva hos min svägerska, så vi for till Valbo för att handla lite. För första gången kan jag från hjärtat säga att jag älskade min rullstol.


20130914-163151.jpg
Jag kan inte gå många meter utan stöd så utan den hade det inte blivit något handla av.

Nu är vi hemma, jag har bakat en stor västerbottenpaj att ta med och jag har sminkat och fixat mig, men börjar eventuellt grina snart.
Jag vill så gärna åka men jag vet inte om jag orkar. Jävla fy-fan-värk.
Odugliga kropp.



20130914-163610.jpg

Men det är nån timme kvar tills vi ska åka, om jag får sitta ner en stund kanske det funkar.

3 kommentarer:

Malin sa...

Hoppas du får en trevlig kväll och slipper värk!
Kram från Bohus

Stina sa...

Vad skönt att proverna såg bra ut! Hoppas du kände dig bättre och kom iväg på kräftskivan!!

Monica sa...

Önskar en fin kväll :)