lördag 2 november 2013

Happy as a clown?

Gaaaah! Så trött jag är på att vakna med huvudvärk!!!
Jag såg i alla fall i min journal på nätet att ct-röntgen av hjärnan var utan anmärkning, och det var ju skönt, men hur fan ska jag få bort huvudvärken?

Igår fick jag använda en del av mina konstnärliga talanger, jag tror jag har såna i alla fall. Äldsta sonen skulle på Halloweenfest. Så jag målade honom i ansiktet, det är riktigt roligt!
Så här såg han ut:

Och han vann i killarnas omröstning om vem som såg läskigast ut!



Idag hoppas jag på en lugn dag, och på att huvudvärken ska försvinna och höft och rygg ska bli lite piggare åtminstone till kvällen?
Jag har lovat småbarnen att vi ska fira lite halloween själva och måla dem och ha lite spöklikt hemma.

Så här såg de ut förra året, de var inte lika tålmodiga när jag målade så det fick gå snabbt:

Inga kommentarer: